Thursday, February 17, 2011

Madame Pompadour i szczypawka

Afrykanską slonice kokos wyrznąl w leb, obejrzala sie i zobaczyla koliberka co  sie jej z patyczkiem do d...dobieral. - Maly,a p.....li az we lbie strzyka ! - jeknela. Zupelnie jak Polacy Rosjanom. I tak mial zadane "Our man in Havana", Sikorski, w blogoslawienstwie od Busha, kiedy zostal ministrem spraw zagranicznych. Polska gryzie, szczypie i nie daje Wielkiemu Niedzwiedziowi odpocząc. Ale - ostroznie ! Jak Kubica, jadą po bandzie. Tu popieszczą Shalikashvili, tam Janukowycza, "Litwo, ojczyzno moja..." wyzna Pan Prezydent w Wilnie, a Lepper - poniewaz Sikorskiemu na Bialorusi "sie omsklo" - w ambasadory do Minska ruszy.   

A gracze w White House patrzą, jak sie to toczy. Bo Polska sie jednoczy. Rosjanie wyskoczyli z glupią prasowką o Smolensku i narod nad Wisla juz ich zgodnie nienawidzi. I Tusk, i Miller, i  oba Klichy, i Prezio - wszyscy chcą, zeby byla jakas, chocby jakas, wina Rosji. Nikną podzialy. Chlopaki za sterami sie obsrali, ale Ruskie winne  ! Wspolnym glosem gawiedz spiewa.

Gdyby Komoroski byl cwanszy, wlasnie teraz wyszedlby przed Palac i wytknąl paluchem na Wschod - tam nasza krzywda, tam nasz wrog ! Krzyzowe babcie i pisowskie rozrabiaki migiem byliby z nim. Prezio albo by zaniemowil, albo musialby sie przylączyc. Zjednoczony kraj machalby transparentem: Na Moskwe, Na Moskwe !

Bzy w Lazienkach zakwitną(biale !), rodoendrony w Parku Szczytnickim, krokusy w Tatrach sie puszcza, wiosną milosci odetchnie caly kraj i - do takiej Polski, szczesliwej i zjednoczonej, przyjedzie w maju Obama. Jesli jajoglowym na Pennsylvania 6000 ukladanka bedzie pasowac do obrazka. Przyjedzie i natchnie narod sercem i nadzieja. Mowke strzeli, poklepie, obieca, prezydencki obiad uswietni i wieczorkiem zmyje sie spac w Ramstein Air Base. Sikorski znow pojedzie do US po instrukcje gdzie szczypac, gdzie prostytuowac (w sukurs Lepperowi), i do Kubicy - wybadac bezpieczna szybkosc na bandzie, bo nie daj Boze Niedzwiedz sie odwinie i.... wtedy nawet swiety Barack nie pomoze. Bedzie przechlapane.

Na wojne z dzielnymi Polakami nie pojdą, ale - tu gaz przykrecą, tam - swinie zaembargują, Merkelowej jeszcze jedną rurke wkrecą, Putin uwiedzie Julcie ( ktorej on jeszcze nie uwodzil ?) - mają czym przykrosc zrobic. Rzecz w szczypaniu, nie w wojnie. W pogryzaniu i trwaniu w tej roli. Uczcie sie od profesora Leppera: czy mozna zgwalcic Polske ? Nie mozna, bo ona wie co robi. A wie, bo Sikorski na korepetycje lata.

Tu miejsce, zeby wyrazic Panu Prezydentowi uznanie i szacunek. Niby najstarszy zawod swiata, ale nie kazdy umie. I Tuska zatrudnil -najlepsze profesory radzą dzien i noc jak sie gospodarzyc, i Klichowi od czasu do czasu jakis samolocik kupi, i dowcipem w amerykanskiego prezydenta strzeli, i Grabarczyka przyholubi, a siadac to on sie jeszcze nauczy. I protokolu tez. Pierwsza Dama tyz juz watykanskich schodow nie obsmarka. Prezydentowanie to nielatwa sprawa.

Latwa tylko dla Januszka z Bilgoraja, mego pieszczocha, gwiazde polskiej estrady sejmowej. On by to wszystko od reki zalatwil. Krzyze  - won ! Kazdemu po malpce w garsc, abonament na redakcje (jaka by nie byla), happeningi w kazdej gminie, Kluzik i Jakubiakowa do przeglądu i - juz jest do przodu ! Poki szmalu za palety i spirytus starczy. A potem ? Potem i tak znajdzie sie glupi co go przygarnie. 

Wesolo bedzie. Bączki sie beda krecic, a naszą Slonice poty bedą szczypac, poki lba nie zwiesi i potulnie za trąbe do corral'u pojdzie. Byla Madame Pompadour - jest Madame Pologne ! A Sarkozy sie z zawisci jeszcze bardziej skurczy. I niech tam. Do parasola i tak nie dorosnie. 

20 comments:

  1. Kleofasie, to co poniżej wisi i wisi u Red.
    Szostkiewicza i najprawdopodobniej nie przejdzie.
    Dlatego pozwalam sobie na wklejenie u Ciebie:
    # cynamon29 pisze: Twój komentarz czeka na akceptację.
    2011-02-18 o godz. 12:03

    To mogło wyglądać tak:

    Idzie napity Wildstein z napitym Pyjasem z flaszką na chatę. Idą po
    schodach. Nagle Wildstein, na pijanym widzie zaczyna snuć bajkę o
    swojej karierze zawodowej:
    - … i jak już skończę studia, to wiesz co ja zrobię? Pod…olę to całe towarzystwo! Rektora, dziekana, wszystkich profesorów! Pod …olę
    też połowę studentów, bo mi zależli za skórę! Tego to ty Pyjas możesz
    być pewny!!!
    Na to lekko podpity S.Pyjas resztkami świadomości ogarnia ohydę
    planów swojego kumpla Wildsteina i mówi:
    - Wildstein, ale z ciebie kawał ku…wy! Jak ty to zrobisz, to nie chcę
    cię znać, mendo!
    Wildstein się wkurzył, walnął Pyjasa “z czółka” krzycząc:
    - Spadaj gnojku!!!
    No i Pyjas spadł.
    Spadł raz i na zawsze.

    Pozdrowionka.
    P.S. To tylko teoretyczna, wydumana wersja. Ale kto wie…

    ReplyDelete
  2. Kleofasie,szczypawka i bączki to powoli sens i
    meritum istnienia Państwa Polskiego.
    Dobrze to ująłeś powyżej, a ja do tematu zadam
    zagadkę:
    Co to jest: szczipiotsia, grizodstia i naczynajetsia na "j"?
    Odpowiedż: job twoju mat, szczipawica!

    Pozdrowionka.

    ReplyDelete
  3. Cynamon29

    Sluze lamami z ochota, tylko powinienes ludziom powiedziec, gdzie Cie szukac. Tu jest naprawde wygodnie. Nikt Cie za nic nie gani, nie wiesza i masz obsuge non stop.
    Nie wciagaj w ruskie kawaly, bo mi sie dziob nie zamknie....
    Pozdrowienia.

    ReplyDelete
  4. A co to jest? Głupsze to od karnisza, szwabski ma dowcip feldwebla, kończy się na 29 i wyżej podpisany nie chciałby mu nawet dać butów do czyszczenia, co by cholewek nie zapluł przy glansowaniu?

    ReplyDelete
  5. Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział co to jest, to dodam tylko, że przypomina ubecką mendę na wywczasach w BRD.

    ReplyDelete
  6. No, widzę Maniuś że ciętości języka i rozumienia
    spraw to się uczyłeś w stajniach Augiasza.
    Tam było tyle gnoju że aż nim przesiąkłeś.
    Po dziś dzień.
    Gratuluję poziomu i słownictwa (przy takim poziomie dobrze byś ścinał brzozy pod
    Smoleńskiem - poniżej poziomu pasa).

    Pozdrowionka.
    P.S. Twoje buty, twój problem - czyść sobie sam (o ile potrafisz!).

    ReplyDelete
  7. Stajnie Augiasza to prawdziwe salony naprzeciw ubeckich kantorów i melin. Fetoru ubeckich melin nie znoszę. Żegnam!

    ReplyDelete
  8. Leksie,
    liczbę mnogą możesz sobie darować, jeśli o mnie idzie. To wszystko, co mam do powiedzenia.

    ReplyDelete
  9. Czy ktos ogladal te dzisiejsza konferencje z Polakami, ktorzy byli tam z Prokuratury ? Po co to zrobili ? Nie bardzo rozumiem.

    ReplyDelete
  10. Kleofasie, wybacz ale jeszcze raz wkleję odezwę do Red. Szostkiewicza, bo mi nawet informacji
    o Twoim blogu nie puścili!!! Dzięki wielkie!

    Panie Redaktorze Szostkiewicz,
    jeżeli Pan sobie nie życzy , na swoim blogu , moich komentarzy to proszę
    to jasno powiedzieć, zarówno mnie jak i innym blogerom (ponieważ mam wśród nich przyjaciół i znajomych).
    Przetrzymywanie komentarza z notką: "Twój komentarz czeka na akceptację"
    od godz. 12:03 i następnego, całkowicie "niewinnego" z godz.16:00 uważam
    za zagrywkę co najmniej nie fair. Sam byłem członkiem NZS, Solidarność i
    redaktorem kilku gazet podziemnych (za to azyl w BRD, bo Ojczyzna mnie
    wyszczuła za "nadmiar Troski o nią") i wiem dokładnie jak wyglądało życie
    studenckie. Serdecznie współczuję Staszkowi Pyjasowi i jego rodzinie, ale
    to nie usprawiedliwia postępowania Pańskich moderatorów, a co za tym
    idzie Pańskiego postępowania, mającego na celu kneblowanie prawd
    oczywistych. Przyjaciele też mogą popełniać błędy i tak było prawdopodobnie z S.Pyjasem.
    To się akceptuje lub nie.
    Jeśli , wedle Pana kanonów "nowej cenzury" zyska Pan na wyrugowaniu
    mojej osoby z blogu, to serdeczne gratulacje.
    Niech żyje polskie kołtuństwo i dulszczyzna!

    Pozdrowionka.

    ReplyDelete
  11. Lexie, mnie nie pogięło - przecież mnie znasz.
    Idę sobie ja spokojną dróżką u mojego przyjaciela Kleofasa, a tu z krzaków jakichś Maniuś wyskakiwuje i rąga, ubliża i kopie.
    No to co miałem zrobić? Wykręciłem żarówkę!
    Może mnie nie namaca i da spokój?
    A jak namaca?
    To czy będę macanym, walonym czy też lekko
    przetrzebionym? W ciemnościach wszystko jest
    możliwe.
    Lexie, dzięki za troskę. Serdeczności i...

    Pozdrowionka.

    ReplyDelete
  12. Kleofasie, piszesz:
    "Po co to zrobili ? Nie bardzo rozumiem."
    a pokaż mi takiego który zrozumie!
    Niemoc to nie tylko impotencja. Niemoc to
    powoli to co uprawia to Państwo!
    Mimo szczerej sympatii do Premiera Tuska, nie
    jestem w stanie pojąć jak można się tak
    samokastrować!
    Albo jego spin doctore są na bani, albo mają
    za niskie pensje, albo po prostu kupili ich
    agenci pisuaru i pojegnańca, bo inaczej pojąć
    się nie da.
    Jedno jest pewne - kabaretu ciąg dalszy!!!!!

    Pozdrowionka.

    ReplyDelete
  13. to też wykastrują:
    # cynamon29 pisze: Twój komentarz czeka na akceptację.
    2011-02-18 o godz. 20:26

    Czyżby tylko chwalba Red. Szostkiewicz?
    A pojęcie konstruktywna krytyka - to jakieś znane pojęcie, czy też to
    tabula od raza?
    Byłbym ciekaw Pańskiej odpowiedzi, bo jak na razie to pospolite
    tchórzostwo.
    Z wyrazami szacunku, również…

    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  14. Cynamon29

    Zrobili, wydaje mi sie, zeby w kraju nie bylo, ze Ruskie ujadaja a Polakow nie slychac. Teraz nastapia po obu stronach rozne konferncje, ekspertyzy, apele, kondolencje itp - wszystko, zeby trzymac media. Jest przekonanie, ze kto ma media ten kreuje opinie spoleczna. Po prawdzie, tak to jest.Ja juz powoli przestaje czytac te przepychanki i czekam na finalny raport Millera.
    Z drugiej strony, wszyscy juz wiemy, jak to bylo. Mnie tylko trudno uwierzyc, ze taki burdel zdarzyl sie w wojsku.W lataniu ! Kiedys napisalem, ze pilota gotow jestem pocalowac w reke - za stress, za samokontrole, za odwage, za wiarogodnosc. Malo mnie interesuja cudze zony, ale wyrazalem sie, ze baba co oszukuje meza pilota, funta klakow nie warta. Piloci byli dla mnie zawsze cream de la cream. Zreszta, odplacali mi tym samym. Mialem trwale i solidne przyjaznie, poki latalem.
    Ruskie dali na swoja konferencje lotnikow, ktorzy sa juz po czesci administratorami. Wiem, co by o tym powiedzial jeden czy drugi moj przyjaciel, Rosjanin: Vse najebali i davai meniat' temu.
    A ten biedny s.p.Protasiuk zrobil szkolny blad, jaki moglby zrobic kazdy pilot, tylko mial pecha. Tak przewaznie to bywa u tych "latawcow". Bledow nie robi tylko Prezio...
    Sciskam lape...

    ReplyDelete
  15. Cynamonie 29.

    Przecież red. Szostkiewicz Ci odpowiedział. Oto treść:

    "Cynamon - przypominam, że na tym blogu nie publikujemy wpisów obraźliwych pod względem języka i treści; za obraźliwe uważamy takie wpisy, które bezpodstawnie coś komuś personalnie imputują."

    O co Ci kurna chodzi?
    Mnie tez parę razy wyciął ale mam to gdzieś.

    Pozdrawiam, Nemer

    ReplyDelete
  16. Nemer, wielkie dzięki i hare krishna!
    Musiałem wrócić do "pierwotnego zapisu Guru",
    aby to zauważyć! Kto wraca do pierwotniaków?
    Chyba muszę to wszystko zrewidować!
    I podobnie jak Ty Nemer, też powoli mam to wszystko gdzieś!!!

    Pozdrowionka.

    ReplyDelete
  17. Nemer znowu tutaj ? Hallelujah ! You're most welcome Sir !

    ReplyDelete
  18. Kleofasie, beznadziejne i bezzasadne jest
    czepianie się Rosjan o wszystko co złe na tym
    świecie. Byłem w Rosji kilka razy (kłania się
    znajomość języków, którą polecam szczególnie
    elitom rządzącym - gamonie!). To były zlecenia
    zachodnioniemieckich kontrachentów, a ja
    maluczki, to tłumaczyłem. To przyjazny naród,
    wbrew temu co mi dziadek opowiadał.
    Że wytłukli pół Europy, ba! na ich miejscu
    wytłuklibyśmy cały Świat! Szczęście że nie
    jesteśmy w stanie. Tusk i ferajna, mimo że
    działają w dobrym kierunku, jakoś się pogubili.
    Cenię sobie technokratyzm obecnego Rządu, ale
    jakby dostali zaparcia! Czemu Tusk nie "robi"
    w telepatrzydłach? Czemu daje się tak gnoić?
    To są zagadki, przynajmniej dla mnie , nie do
    rozwiązania.

    Pozdrowionka.

    ReplyDelete
  19. Lex

    Widze, ze toczy sie powazna dyskusja z udzialem radia, telewizji i gazet. W czym rzecz ? W tym !
    http://www.youtube.com/watch?v=ddRoPiXs86c
    Chetnie poslucham kiedy Sejm chorem to zaspiewa....

    ReplyDelete