Saturday, June 23, 2012

Najwiecej witaminy maja kpiny z Ukrainy !


Sadzic Rosiewicza ! Za rasizm, a jak !
Calowac w dupe Lermontowa, za madrosc, a jak ! 

Pan Jedrus przed laty spiewal:



Przejechal sie po Francuskach, Japonkach, Szwedkach, Czeszkach, Rosjankach, Wegierkach, Niemkach, Chinkach bez litosci. Osmieszyl urode, wymowe, nawyki, klimat nawet. Za to cala piosenka zieje wrecz szowinizmem narodowym - tylko polskie dziewczyny !

A Lermontow pisal: "Nasza publika do tovo ne wospitana i prostoduszna, shto ne ponimaet szutki, esli priamo pod niej ne nahodit ironii...."
Ukrainskie MSZ Lermontova nie czytalo, niestety !
Red.Passent czytal, ale to bylo dawno i nieprawda....

Kto sie tu wyglupia ? Ukrainskie MSZ ! Wiecej niz Rosiewicz i Wojewodzki razem wzieci.  Moze im zadedykowac z Taras Bulba:
"Czem ja tiebia sdelal, tem ja tiebia i ubju !" ? To znaczy poslac, jak Hydraulik Klienta, w Dudku. 


A swoja droga, gdyby Szacowne Ministerstwo zasadzilo Figurskiego i Wojewodzkiego za Ukrainki i Festiwal Opolski za chamstwo Rosiewicza, Malzonki delikwentow udalyby sie na sprzatania do Kijowa. 

Pod warunkiem, ze polski sad nie ma poczucia humoru.

4 comments:

  1. Kto wie jak widzowie ogladaja mecz, kiedy flaga-sektorowka przykrywa widownie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak sie macie?
      nie czytałam, Kleofasie, ani Moravii ani innych. wzięłam z biblioteki i chwilę później trafiło się muzeum. w zamian za pracę w ramach wolontariatu mam dostęp do specjalistycznych publikacji. musze nadrobić dwanaście lat. już sie z tej archeologii wybić nie dam.
      poza tym zajęcia zarobkowe, Pan O., który ma się bardzo zywotnie, im on ma się lepiej tym ja mam się słabiej, to układ wiązany:)
      do tego to, o czym pisałam, czyli meble i kurs rzemiosł artystycznych.
      jest w porządku.
      A Ty jak tam?
      Coś milczycie tak w ogóle, ale rozumiem, że faktycznie można.

      Wspomniałam wcześniej, że czasem lepiej komentuje mi się rysunkiem.
      założyłam bloga z rysunkami, dziś go jako tako uformowałam. Wpadnijcie w wolnej chwili
      pozdrowienia!
      http://niemakina.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?6,2012

      Delete
  2. Jiba !
    Najbardziej podobaja mi sie:
    1.Cham co nie wie jak pic.
    2.Mohery na kolanach.
    3.Niedaleko pada jablko od jabloni.
    Niektorych nie rozumiem. A czy Ty rozumiesz palanta, co wyniosl baterie (20 kg) do desk side computer, do garazu ? Nie bylo energii, bateria wyla non stop to kretyn wyniosl ja do samochodu w garazu, zeby tam wyla. Potem przyniosl i nie umial powtykac kabli, ktore wczesniej powyciagal z gniazdek. Oferowal ludziom $500 zeby ktos przyszedl i mu podlaczyl.Nie bylo glupich - w Independence Day wtykac wtyczki za piec stow ?! Idz sie sam wetknij !
    Moraly takie:
    1.Na baterii jest napisane co nacisnac, zeby wylaczyc, glupi nie czyta. Woli nosic.
    2.Wtyczke w dziurke potrafi kazda baba, ale nie business palant.
    3.Glupota uzaleznia, dalej musze mowic: Tak jest !
    Bym Ci sie wpisal na Twoj Blog, ale czekam az mi cos madrego do lba przyjdzie. Moze byc dluuuugo....

    ReplyDelete
  3. Happy Independance Day !

    http://www.youtube.com/watch?v=YM_8S71IqKY

    ReplyDelete